    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Informacja/Spam
    Date: Sat, 30 Jul 2005 10:42:56 +0200

    > Jednak, wypada te serwisy o tym fakcie poinformowac, wiec zamierzam wyslac
    > do nich maila informujacego ze zostali dodani do mojego serwisu i ze
    > istnienie w nim przez pierwszych pare miesiecy jest darmowe, a po uplywie
    > tego okresu bedziemy musieli sie porozumiec co do wysokosci oplat.

    spam, pomijam fakt ze jest to wyjatkowo bezczelne,

    > Po uplywie tego czasu mam zamiar wyslac moja propozycje cenowa, np. w celu
    > dalszego istnienia na mojej stronie bede wymagal tyle i tyle.

    spam

    > Czy wyslanie takich maili jest sprzeczne z prawem?

    tak

    > Jezeli tak to jaka forme tych maili proponujecie?

    zadna

    wykup mailingu czy innej formy reklamy, zrobienie system umozliwiajajcy
    kazdemu
    dodanie swojej strony jednoczesnie informujac przy dodawnaniu ze po jakims
    czasie
    bedzie platny.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"