  • Data: 2016-11-03 12:46:48
    Temat: Re: Inernet
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-03 12:28, Shrek pisze:

    > No tak - wpieprzasz się w dyskusję na temat startch stdenckich czasów z
    > Kazza i DC++, narzekasz, że wtedy nie dało się odtwarzać mp3 bo się
    > 486/pentuim ciął na windowsie 95, a na końcu mówisz, że nie chodzi ci o
    > lata 90, kiedy wychodzi na to, że kompy nie uciągnęły winampa, ale twój
    > przenośny oddtwarzacz mp3 już tak;). Spoko - szanuję taką logikę.

    chyba czytanie ze zrozumieniem szwankuje, napisałem, że u mnie na dysku
    jedyne mp3, które się pojawiły, to te, które sam ripowałem z własnych
    płyt. Natomiast nie ja czepiłem się picia w czasach studenckich, bo
    picie w czasach studenckich było przed używaniem powszechnym torrentów
    (raczej znało się adresy ftp-ów z wersjami bezalkoholowymi programów,
    albo BBS-ów, ale to insza inszość. Z internetu korzystało się głownie na
    uczelniach i w kawiarenkach, bo z domu - jeśli już byłeś szczęściarzem i
    miałeś linię telefoniczną, to i tak było koszmarnie drogo i wolno. Więc
    ściąganie i gromadzenie jakiś mp3 było bez sensu, że o stracie czasu na
    ściąganie nie wspomnę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl