  • Data: 2010-08-04 19:20:46
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:04082010.2DBB0379@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > a czego dokladnie nie rozumiesz?
    > Pokazuje ci, ze nazwanie nadgodzin UZ niczego nie daje, jezeli pracownik
    > bedzie chciał dokopac lub po prostu wyciagnac dodatkową kasę od
    > pracodawcy.

    Ale Ty jak większość innych osób zakładasz z góry, że pracownik zawiera
    jakąś tam pozakodeksową umowę z pracodawcą, żeby mu potem dokopać.
    Ja nie czynię takich założeń, bo chyba nie to jest tematem rozmowy, a
    raczej sytuacja, gdy pracownikowi również zależy na takim układzie z
    pracodawcą.

    Pozdrawiam
    K.