  • Data: 2010-08-03 21:57:14
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@l...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I sądzisz, że kontroler z PIPy będzie stał cały czas nad pracownikiem
    > i oceniał, czy charakter wykonywanej pracy jest zgodny z tym na
    > papierze czy nie? :) Bo zakładam (na przekór tym, którzy uważają
    > inaczej), że pracownik, który sam się na taki układ zgodzi nie poleci
    > od razu z jęzorem do PIPy, żeby o takiej sytuacji poinformować.

    > Ja większego sensu też w tym nie widzę, ponieważ uważam, że ludzie
    > mają trochę więcej rozumu, niż się ustawodawcom wydaje.
    > Ale tłumaczę Ci tylko jakie jest uzasadnienie tego przepisu, a nie czy
    > ma on sens czy nie.

    skoro przepis jest po to, aby pracownika nie przymuszano, to co stoi na
    przeszkodzie aby po ustaniu stosunku pracy pracownik nie przyszedł do PIP
    czy do sadu z informacja, ze co prawda spisano z nim Uz ale to była zwykła
    kontynuacja zadac wykonywanych w ramach umowy o prace?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch