    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile ma czasu ma Urzad
    Date: Fri, 23 May 2003 13:54:17 +0200

    DjAvX wrote:

    > A gdzie to sie ustalalo ? na moim PIT-37 niczego takiego nie bylo
    > a w urzedzie nikt mnie o to nie pytal...

    Na NIP-1 lub NIP-3 masz rubrykę na nr konta bankowego. Jeśli go nie
    podałeś to idzie pocztą (i ty płacisz za przekaz) lub do odbioru w
    kasie urzędu (i ty czekasz w kolejce). Nie było żadnej formalnej metody
    wyboru międzu pocztą i kasą. Urzędy interpretowały to w ten sposób, że
    wybór należy do nich. Zastrzeżenia miał do tego nawet Rzecznik Praw
    Obywatelskich i podobno jest już oficjalna interpretacja Ministerstwa
    Finansów, że wybór należy do podatnika. W tych Urzędach, w których
    spełniano zachcianki petentów mówili żeby napisać to na marginesie PIT-u

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,