  • Data: 2008-10-14 08:25:23
    Temat: Re: Ile kosztuje rozdzielność majątkowa
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotemwu " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gd1fq6$qr7$1@inews.gazeta.pl...
    Mam roszczeniowo nastawioną
    > 22-letnią córkę i pomimo tego, że pozostawiłem mieszkanie pierwszej
    > żonie,

    Jedno z drugim nie ma absolutnie żadnego związku.
    Myślę, że mylisz dwie sprawy. Pozostawienie mieszkania jako podział majątku,
    a alimenty jakie masz pładzić dziecku do momentu gdy się nie usamodzielni.
    Nawet jeśli oddasz swojej byłej żonie wszystko co masz to i tak płacić
    alimenty musisz. To zupełnie inny rodzaj zobowiązania. I wobec innej osoby.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i