  • Data: 2007-11-12 14:27:49
    Temat: Re: Ile kasy można legalniewywieźć z PL?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarabiasz lub masz oszczędności w Jenach?

    Tak.

    > Jeśli nie to zapewne będziesz
    > musiał wymienić.

    Nie.

    > W którym miejscu popełniam błąd w rozumowaniu?

    W niezrozumieniu pytania rozpoczynającego wątek. Chodziło mi tylko o to ile
    kasy można wywieźć legalnie z PL a nie o wykup kart kredytowych, zakładanie
    kont bankowych itp.

    > Tak jak MZ demonizujesz opisując sytuację w Polsce, tak podchodzisz
    > bezkrytycznie do Japonii. Amatorów dużej gotówki nigdzie nie brakuje

    Być może, ale dla nich tam to nie jest żadna duża gotówka :)

    > Z ciekawości, chcesz brać z Narity do
    > Tokyo taksówkę? Wiem, wiem, nie mówiłeś nic o Tokyo.

    Znowu pudło... Tam są też inne miasta. A Tokyo to i tak lepiej zawsze omijać
    szerokim łukiem.

    Co do tego demonizowania... Głupia sprawa bo tu jest grupa o prawie a nie o
    polityce. Ale sprubuję tak coś o ichnim prawie. Jak się w J. rozlicza koszty
    funkcjonowania firmy? (chodzi o małą firmę a nie o potężną korporację). Otóż na
    podstawie ...własnego oświadczenia. Tzn. pisze się: "na telefony wydałem tyle i
    tyle, na taksówki tyle, za lokal tyle". I nie ma tam z tym żadnych problemów,
    nie trzeba trzymać 5 lat żadnych rachunków. We łbie się też nie mieści, ale
    chyba oni nawet nie oszukują. Jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego w Polsce
    ani nawet w Europie czy USA. Pewnie demonizuję :). Co do ichniego Prawa o ruchu
    drogowym - nie ma obowiązku jazdy na światłach nigdy. Ani w nocy, ani w dzień,
    ani w deszcz, ani od 1 listopada do 1 marca. Fajnie, co?

    Pozdrawiam

    Czapla