  • Data: 2007-11-12 12:05:27
    Temat: Re: Ile kasy można legalniewywieźć z PL?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I sądzisz, że wymieniając pzl na Euro a potem Euro na lokalną żadnej
    > prowizji nie zapłacisz?

    Oczywiście że nie zapłacę! Kasa jest od zawsze w ichniej walucie. Muszę
    przyznać, że nie bardzo jestem w stanie pojąć Twój sposób rozumowania. Np. skąd
    się wzięły te "plz" i "Euro". Mnie chodzi o równowartość a nie o konkretne
    waluty.

    > A jadąc z taką kasą tyle kilometrów od domu
    > narażasz się MZ na takie samo niebezpieczeństwo stracenia tej kasy

    Na nic się nie narażam. W samolocie ktoś mi gwizdnie kasę? Przecież to samo
    może zrobić z kartą kredytową. Na miejscu nie boję się niczego, bo jak
    napisałem wcześniej cywilizacja tam jest. Nawet taxi-mafii na lotniskach nie
    mają.

    > Nb. jeśli piszesz o Japonii to faktycznie z bankomatami są
    > problemy.

    Ano są...

    Pozdrawiam

    Czapla