  • Data: 2008-08-13 08:24:47
    Temat: Re: Idiota w komisie
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > No napisałem, że idiota w komisie :D Młody jest... Napalił się na pierwsze w
    > życiu auto, kilka lat oszczędzał ze stypendium i myknął se bez doradcy i
    > wziął bez sprawdzenia naiwnie wierząc zapewnieniu komisownika.

    A jak chcesz sprawdzic auto w komisie ? Uruchomic silnik i posluchac czy
    dobrze chodzi ? Przeciez sprzedajac auto mozna je tak "podpicowac", ze
    od razy nie wyjda zadne wady. Do zaprzyjaznionego warsztatu albo na
    stacje diagnostyczna nie pojedziesz bo np. auto jest niezarejestrowane
    albo sie nie zgodzi sprzedawca bo np. nie ma ubezpieczenia itp. (moze to
    byc de facto prawda, a nie celowe dzialanie czy zla wola sprzedawcy).
    Natomiast nawet najwiekszy fachowiec nic nie wypatrzy, bez sprzetu, na
    placu w komisie, chyba ze wady sa tak oczyiwste, ze widac je od reki.

    --
    Mithos