    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Identyczne imiona dzieci
    Date: Fri, 18 May 2012 13:44:20 +0200

    W dniu 16.05.2012 22:37, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:joh713$sg7$2@inews.gazeta.pl...

    > Prawie tak. Ale dlaczego nieszczęsne, to nie pojmuję.

    Nie wiem, na Śląsku straszą, że wprowadzą i niespecjalnie mi się to
    podoba, bo zainwestują kupę kasy (mojej, a jakże) we wdrożenie systemu
    PayPass dostarczanego przez Jedynie Słuszny Bank. Ja bym wolał, żeby
    wprowadzili PayPass niezależny od karty, jeśli już bardzo chcą
    inwestować w infrastrukturę.

    Jak ktoś korzysta regularnie, to może taki doładowywany PayPass Obcego
    Banku mu nie przeszkadza. Ale ja bym wolał nie doładowywać przed tylko
    móc podjąć decyzję o tym, że jadę i wsiąść do Busa. Już raz leciałem
    pieszo z Zabrza do Gliwic, bo bus akurat podjechał jak wychodziłem i nie
    zdążyłem znaleźć sklepu, gdzie łaskawie bilety sprzedają. Z przedpłaconą
    kartą może będzie łatwiej, ale i tak w takim wykonaniu jest to bez sensu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek