  • Data: 2021-05-10 17:25:04
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 10 maja 2021 o 07:52:08 UTC+2 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > z podziałami na miesiące są do listopada. Największe różnice są w
    > miesiącach jesiennych. Ze względu na procedury.
    > Gdzieś widziałem, że ktoś pytając o szczegóły, które otrzymał
    > przedstawił i wyszło mu coś takiego:
    > https://twitter.com/synxchaosu/status/13892970718623
    04780/photo/1

    Każdy mądry po szkodzie.
    Nie trza było się w tefauenach i GWnie wydzierać się w te tony:
    - ni ma maseczek
    - ni ma respiratorów
    - ni ma nic

    Tylko:
    - nie można zaniedbywać pozostałych pacjentów
    - lokdałny tylko w minimalnym stopni

    Zamiast ekspertów od kowida trza było zapraszać ekspertów od gospodarki.

    Teraz? Przejrzeli? Teraz to jest za późno. Teraz to ja im mogę przypomnieć
    jak kilka miesięcy przed kowidem zapraszali ekspertów
    chcących likwidacji miejsc w szpitalach.

    Dziś chcą co ugrać? I tak nic nie ugrają. 14,2% i niech spi... na szczaw i mirabelki
    ze swoimi ekspertami.