  • Data: 2021-05-11 08:51:23
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2021 o 08:09, Kviat pisze:

    > Podasz jakiś przykład skutecznego leczenia, który google usunął?

    nie mogę, bo google usunął. Zresztą jeszcze kilka dni też był w sieci
    film z przesłuchania przed komisją senacką USA jednego lekarza, który
    opowiadał o takiej praktyce. Linki, które miałem też już są
    donikąd.Opiowiadał dokładnie o tym precederze.

    > Wiesz, że nie opracowano jeszcze skutecznej metody leczenia?
    > Więc jakim cudem google usuwa coś, co jeszcze nie istnieje?

    Skuteczne metody leczenia są takie jak były przy innych koronawirusach +
    lekkie modyfikacje i lekarze o tym wiedzą. Zresztą pod koniec zeszłego
    roku był dość duży strajk lekarzy we Francji bo władze zakazywały
    skutecznych metod leczenia. WIem w głównych mediach się tego nie
    dowiesz, bo onui też inwestują w panikę koronawirusową, jak google,
    który przeznaczył dla naszego rządu kilka milionów euro na promocję
    paniki w ichnich mediach już 20 marca 2020.

    > Jak na razie, to pewne jest to, że google i pozostali (fejs itd.) zbyt
    > późno zabrali się za usuwanie śmietnika z fejkniusami.

    robią to od samego początku, tylko udoskonalają narzędzia. I to nie są
    fejkniuusy imho.Epidemiolodzy, którzy brali udział w walce z różnymi
    epidemiami są wycinani tylko dlatego, bo kwestionują idiotyzmy, które
    się teraz robi. Tak zapewne to zmowa tych epidemiologów z całego świata,
    więc trzeba ich wycinać. Na pewno się nie znają... Masz albo tak sprany
    mózg, albo niestety działasz wraz z jakimiś siłami, którym zależy na
    dużym zarobku na panice z powodu trochę bardziej zjadliwego przeziębienia.

    > Dziwnym trafem tego typu (koronasceptyczne) poglądy korelują z ruchami
    > faszystowskimi, skrajną prawicą, oszołomstwem antyszczepionkowym i całą
    > resztą foliarzy.

    Najwięksi foliarze - zgodnie z definicją, to ci, którzy wierzą, że
    szmata na twarzy ochroni przed wirusem, ale co tam.

    > Jak bardzo groźne jest to zjawisko mogłeś się przekonać przy okazji
    > ostatnich wyborów w USA.
    >
    > https://www.dw.com/pl/qanon-i-koronakryzys-teorie-sp
    iskowe-w-natarciu-opinia/a-56404748

    No i teorie, z których wyśmiewano się rok temu, jak jakieś paszporty
    szczepienne itp stają się rzeczywistością...

    > "Coraz więcej ludzi wierzy w rzeczy, które jeszcze niedawno uchodziłyby
    > za wierutną bzdurę. To nie tylko dziwne, ale także groźne dla demokracji
    > - uważa Martin Muno."

    coraz więcej tych rzeczy staje się rzeczywistością.

    --
    http://zrzeda.pl