  • Data: 2006-01-08 15:07:09
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: "Aga" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aukcja byla przeprowadzanona nie z mojego konta i nie z mojego maila, byly
    podane dane jakiegos goscia, nie wiem, czy prawdziwe, nic mi nie powiedzili
    wiecej, pytali tylko, czy to ja zakladalam to konto i czy z niego
    korzystalam. Moje bylo tylko IP (uzyte do logowania na aukcji i na tamtego
    maila). No i pewnie bylo gdzies po drodze zalozone konto w banku, skoro ktos
    wyslal kase, a nie bylo mowy o tym, ze jakakolwiek przesylka dotarla, czyli
    pobranie chyba odpada. Co w ogole robic dalej, bo u mnie w miescie policja
    nie prowadzi sprawy, mieli tylko mnie przesluchac, wiec nic o sprawie nie
    wiedza. Sledztwo jest na drugim koncu Polski, gdzie mieszka poszkodowany.
    Skad bede widziec, co dalej? Nie chcialabym sie dowiedziec za pozno...

    Dzieki - Aga