    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: INTERCYZA NA ALIMENTY
    Date: Sun, 05 Oct 2008 18:13:30 +0200

    Yyy pisze:
    > armar <a...@p...fm> wrote in

    > no i po co ci te domysly?

    Bo widzę Twoje nastawienie emocjonalne do sprawy,
    a ja po rozwodzie takie miałem. :)
    Wiem, że niespecjalnie, ale wyszło tak,
    jakbyś użył słowa "idiotka" w odniesieniu do kobiety,
    co do której masz domysły, że mogłaby Cię zostawić dla innego...

    > co to ma wspolnego z meritum sprawy?

    Aż tak Cię to męczy, że aż krzyczysz (nawet w tytule). :)
    Zamiast się przejmować alimentami możesz odczekać
    z dziećmi do czasu, gdy ją lepiej poznasz.

    Piszesz, że dla TWOJEJ kobiety małżeństwo oznaczałoby
    wspięcie się na wyższy komfort życia, więc zakładam,
    że stać Cię na to, by utrzymywać swoje (mimo wszystko) dzieci
    nawet jeśli Ona kiedyś odejdzie (na co masz niewielki wpływ).
    Pieniądze nie są więc meritum sprawy, lecz Twoja zazdrość
    (powiedziałbym, że chorobliwa ;) )i złość na to,
    że może WAM się nie udać - zanim jeszcze zaczęliście.
    Skąd ten przerost pesymizmu?
    Tak bardzo się martwisz, że ona kocha tylko Twoje pieniądze?!
    Wiesz, jest sposób na to, by się przekonać - rozdaj
    pieniądze ubogim (nr mojego konta prześlę przez PW).
    Jeśli nadal będzie chciała być z Tobą to znaczy,
    że jednak Ciebie kocha. :)

    Musi być naprawdę bardzo atrakcyjną kobietą jeśli tak reagujesz.
    Pamiętaj, że najlepsze dla związku jest przypominanie, że Ją kochasz.
    Każdego dnia. :)

    Wiele szczęścia na nowej drodze życia. @)-,-'-- :)

    A aby szczęściu trochę "pomóc" ;) to intercyzy szukaj na majątek,
    a nie na alimenty dzieci... ;)

    --
    Pozdrawia Marek