  • Data: 2008-10-06 17:09:18
    Temat: Re: INTERCYZA NA ALIMENTY
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar <a...@p...fm> wrote in
    news:gccmcl$v0r$1@node1.news.atman.pl:

    > Po raz kolejny swoja przyszla malzonkę, a obecna dziewczynę
    > okreslasz hm... niemilo - jako "idiotkę".
    > Nie wiem z jakiego powodu, bo o ile dobrze przypuszczam, to obecnie
    > zadnej krzywdy Ci nie robi

    widzisz to nie o Niej (nie o tej "mojej") to pisze...
    nie przeszlo by mi to przez... klawiature!

    to moj znajomy zostal tak wydymany przez swoja zone...
    przez 7 lat wypruwal z siebie zyly (prowadzac z poswieceniem firme ktora sam
    zbudowal od zera) zapewniajac swojej "ksiezniczce" wszelkie luksusy (az sam
    sie pukalem w czolo czy ktorakolwiek kobieta jest warta takiej czci!)
    poltora roku temu urodzilo im sie dziecko
    a pol roku temu rozeszli sie z hukiem
    z CALKOWICIE JEJ woli -- wbrew woli nadal mocno kochajacego meza!!!
    ON JA BLAGAL zeby nie odchodzila!
    okazalo sie, ze "JEST ZAKOCHANA" w kims innym juz od niemal 2-ch lat

    teraz ona wraz z tym jej nowym facetem staraja sie wyssac z tego jej
    dotychczasowego meza tyle ile tylko wlezie! i oczywiscie nie omijaja dziecka
    jako stuprocentowy ARGUMENT FINANSOWY!

    w/g mnie nie ma najmniejszego usprawiedliwenia !!!
    znam faceta i jest CZYSTY JAK LZA!

    takie na mnie to wrazenie wywarlo, ze chcialbym sie przed czyms takim sam
    zabezpieczyc...

    --
    Y?