  • Data: 2008-10-05 17:26:20
    Temat: Re: INTERCYZA NA ALIMENTY
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar <a...@p...fm> wrote in news:gcanva$r3$1@srv.cyf-
    kr.edu.pl:

    > Bo widzę Twoje nastawienie emocjonalne do sprawy

    ale to nie wynika poki co z moich doswiadczen!
    po prostu w glowie mi sie nie miesci, ze sa takie absurdy i
    niesprawiedliwosci w rozwiazaniach prawnych!
    ja to tak odbieram jakbym zyl w panstwie nie szanujacym prawa czlowieka
    i az strach COKOLOWIEK zaczac robic bo zaraz ci sie cos stanie, ze
    "przetrzepia ci tylek"!

    owszem, boje sie o przyszlosc
    to zbyt wielka pokusa dla kobiet ktore (wbrew pozorom) aniolami jednak nie
    sa...

    --
    Y?