  • Data: 2008-04-05 16:15:36
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Kłos napisał
    > i tu się mylisz, przy wysyłaniu "wzorcowych" żądał potwierdzenia SMS
    > (oprócz hasła do klucza) a przy dowolnych prosił tylko o hasło do
    > klucza. A więc nie jest to takie proste, bo różniły w sposób
    > znaczący kwotą. Ale tego nie odgadniesz.

    Dzwonilam dzis w sprawie autoryzacji przelewow na infolinie i
    dowiedzialam sie, ze to, czy system zazada potwierdzenia transakcji
    nie zalezy wylacznie od tego, czy przelew jest wzorcowy czy nie ale
    rowniez od kwoty przelewu oraz IP komputera. A co do hasla do klucza
    to kobieta powiedziala mi, ze w zasadzie juz nigdy nie bedzie mi
    potrzebny.

    pozdrawiam
    Gosia