  • Data: 2003-09-02 14:24:30
    Temat: Re: III filar a komornik
    Od: "Słonik" <p...@h...tv> szukaj wiadomości tego autora

    > nie jestem pewien, czy dobrze cie zrozumialem
    > na III filar wplacasz sam - pewnie przelewem z ror
    > w takim ukladzie komoprnika nie interesuje na co przeznaczasz pieniadze -
    > jak nie dopusci do przelewu to znaczy ze zajal pieniadze znajdujace sie na
    > ror i ich przeznaczenie go nie interesuje

    --------
    Witam
    Dzięki za zainteresowanie. Chodzi mi o sytuacje kiedy mam już komornika na
    głowie i wybieram sobie III filar i zaczynam wpłacać pieniążki. Teoretycznie
    jest to przecież konto bo po 2-3 latach mogę coś wypłacić (w zależności od
    funduszu), też procentuje itp.Wpłat mogę dokonywać z poczty. No, ale jest to
    też pewna forma ubezpieczenia na życie........
    Różnie ludzie mówią, nigdzie nie znalazłem zapisu o czymś takim :( A agent
    jak to agent.....chwali się, że nie zabiorą.
    Chodzi o dług m.in. o dług w US i ZUS. Bo słyszałem, że prywatne długi
    tutaj nie zaszkodzą.