    From: Monika Głowacka [Łódź] <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Date: Wed, 26 Jun 2024 17:54:27 +0200

> [...]
    > na niestrzeżone kąpielisko, to może się okazać, że wiele to w ocenie
    > prawno-karnej zmieni. Trzy dziewczynki raczej nago się nie kąpały.
    > Pewnie wzięły stroje kąpielowe. Nie zainteresowałbyś się, gdzie Twoje
    > dzieci zamierzają się kąpać? No chyba, ze poszły się opalać, ale
    > zmieniły plany.
    >
    > Przy czym nie wykluczone, że one się tam regularnie kąpały i nigdy nie
    > było nieszczęścia. Może to jakiś staw koło domu. Generalnie nie znając
    > okoliczności trudno cokolwiek powiedzieć po za tym, że to tragedia i tyle.

    Dzieci różne rzeczy opowiadają rodzicom, czasem mówią prawdę, czasem
    ściemniają. Teraz są wakacje, nie wszystkich stać aby zapewnić dzieciom
    bezpieczne rozrywki, podobno u mnie w Łodzi są takie miejsca, gdzie
    gromadzi się młodzież i dzieci, poznają się. Pół biedy jeśli tylko
    hałasują, ale czasem podczas takich biesiad, gdzieś w przejściu
    podziemnym, na łące, w parku, czy podwórku padają różne pomysły np.
    Słuchaj, masz 18 lat, skołuj fajki i browar, zrobimy zrzute i idzie taki
    świeży 18latek do Żabki i kupuje, a potem obalają to w bramie i potem
    mają różne dziwne pomysły.

    > Nie. Tu akurat przyznaję Ci rację, że bez sensu to podają. Jeszcze,
    > gdyby się okazało, ze była pijana. Ale ludzie przeważnie są trzeźwi.

    Są rodzice, co są na tyle rozsądni, że odstawiają dzieci do babci bo
    muszą się napić. To jeszcze jest OK, ale są tacy, co idź na podwórko
    pobaw się z Jasiem czy Zuzią a ja sobie tu posiedzę.