  • Data: 2021-02-08 17:36:01
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60215ae1$0$553$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.02.2021 o 15:56, J.F. pisze:

    >I co z tego?
    >Jak można być tak tępym i pierdolić takie głupoty?
    >Powołaj się jeszcze na kodeks karny Korei Płn. i ISIS

    ISIS moze wydaje sie ciezki, ale to kodeks, jaki Prorok poleca :-)

    >To zależy.

    O, a od czego zalezy ?
    Przeciez zakazane. Jest kara w kodeksie.
    Co ciekawe - kara pozbawienia wolnosci :-P

    >Czy ja kiedykolwiek twierdziłem, że oprócz Polski i krajów
    >muzułmańskich idioci nie występują?

    >Co chcesz tym przypadkiem powiedzieć? Że można bić dzieci, bo gdzieś
    >jakiś idiota zalecił rodzicom bicie dzieci? Znowu ci się pogorszyło?

    Nie - ze tam nie uwazaja tego za cos zlego.
    Jakby tak spytac Polakow ... tez pewnie wielu nie uwaza.

    >No tak. Bo dorosłych można bić gdy chodzą na protesty.
    >Ja pierdolę. Aż tak bardzo jesteś opóźniony umysłowo?

    A jak np smieca na ulicy ?

    Albo sikaja na klatce schodowej w twoim bloku ?

    J.