  • Data: 2019-03-08 17:24:59
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2019 o 12:43, J.F. pisze:

    > Jest masa kamer na rynku, ktore rejestruja 25 czy nawet 60 kl/s,
    > typowe kamery/kamwidy, aparaty cyfrowe, komorki, kamerki sportowe - wiec
    > czemu policja mialaby wybrac model 5kl/s ?
    >
    > No dobra, policja chce urzadzenia na 10h nagrywania ... zawsze mozna dac
    > kilka kart pamieci.

    Karta nie jest problem. W mojej samochodowej 64GB starczają na 6 godzin
    FHD - 128GB starczy na 12. Jeśli już to problem jest z zasilaniem. Choć
    to też da się pewnie rozwiązać - powerbank 5V/10Ah (prawdziwych nie
    chińskich, choć chińskiej produkcji) waży coś koło 250 gramów. To daje
    1A przez 10h. Powinno styknąć.

    Shrek