  • Data: 2019-03-09 07:19:07
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i widzisz, ja - tak z ostrożności - uważam, że po prostu prościej by
    > było cały czas i tyle.

    Ja też - natomiast nie podzielam twoich obaw, że kulson jest zbyt głupi,
    żeby ogarnąć kiedy należy włączyć, żeby się interwencja nagrała.

    > Tylko sąd wiadomo, że ma być? Oto jest pytanie.

    Z kątowni. Przepraszam, ale naprawdę zadajesz pytania na poziomie
    dwulatka. Zaczynam rozumieć problem z policyjnymi emerytuarami - po
    pracy w policji człowiek się po prostu do żadnej innej pracy nie nadaje;)

    Shrek