  • Data: 2019-03-08 08:59:47
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc właśnie w tym problem, że to jest proste, dokąd sam nie
    > musisz tego zrobić od początku do końca.

    Wiem ze juz to mowiłem ale naprawde mnie przerażasz... bo czuje ze ty to
    mowisz na serio.

    Jeżeli coś takiego policjantowi sprawia trudnosc to co z podejmowaniem
    naprawde trudnych decyzji (uzycie broni, uzycie srodków przymusu etc)

    Ale jezeli policjant ma z tym problem to niech nagrywa cały czas. Nie
    popełni błędu a dodatkowo odejdzie mu myslenie o tym.
    W sumie nie widze w tym nic złego - nawet jak sie jego przerwa nagra to
    przeciez to nie jest materiał który za chwile trafi na jutuba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."