    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <06neE.16506$081.7484@fx03.ams1> <q5difb$dcs$2@node1.news.atman.pl>
    <k9seE.3591$UL5.149@fx14.ams1> <q5dnmu$ilv$1@node1.news.atman.pl>
    <5c7a6bc0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5dr2c$ilv$3@node1.news.atman.pl>
    <1q7vbo93fa4p5.12y34roa1z7f8$.dlg@40tude.net>
    <5c7c2f2a$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <120eoo9xd5toj$.1tjtgvb90bvrr$.dlg@40tude.net>
    <5c7d45e8$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Mon, 4 Mar 2019 16:58:10 +0100

    dyskusyjnych:5c7d45e8$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.03.2019 o 02:22, J.F. pisze:

    >Bez względnie masz rację.

    >I znowu masz rację, choć wątpię, by komendant wydał takie polecenie.

    "informatyk powinnosc sluzby swej zrozumial ... bez slow " :-)

    Niby z miesiac temu, to juz czas na zglaszanie reklamacji :-)

    > Po za tym, jeszcze kilka dni temu nikt tych kamer nie miał i
    >nie było jakiejś tragedii.

    Nie liczac Stachowiaka i paru innych zmarlych gdzies po komisariatach.

    Swoja droga - zaczelo sie tego linku
    https://www.tvn24.pl/pobicie-studentki-w-lodzi-padly
    -baterie-w-policyjnych-kamerach,913674,s.html

    "Patrol pracował od godziny 19 w niedzielę. Do zdarzenia doszło około
    5:30 w poniedziałek. Niestety, w obu urządzeniach zabrakło zasilania.
    Pech jest taki, że to była jedenasta godzina służby - opowiada."

    Byl ten fragment od poczatku ? Jakos nie pamietam.

    "Tyle że te tłumaczenia nijak się mają do tego, co o możliwościach
    kamer dokładnie miesiąc temu mówili policjanci na specjalnej
    konferencji prasowej. Zorganizowanej - nomen omen - w Łodzi.
    - Policjanci rozpoczynając dyżur pobierają naładowane urządzenia.
    Bateria pozwala na 10 godzin ciągłego nagrywania, a przecież nagrywane
    będą tylko interwencje - zachwalała sprzęt st. asp. Marzanna
    Boratyńska z łódzkiej drogówki."

    "Komenda Główna Policji skierowała nas do firmy, która realizuje
    projekt kamer osobistych dla funkcjonariuszy.Tutaj dowiedzieliśmy się,
    że kamera bez problemów powinna pracować - czyli nagrywać - przez co
    najmniej 12 godzin."

    Czyli sluzba trwa 12h, a KGP zamawia kamerke starczajaca na 10h ?

    Odejmujac posilek, wizyte w toalecie itp - jak najbardziej starczy,
    tylko nadal bedzie sie okazywac, ze nagrania nie ma ...

    J.