eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHurtownia wina i "duża sprzedaż"Re: Hurtownia wina i "duża sprzedaż"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 28 Sep 2011 09:37:34 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:5.0) Gecko/20110805 Icedove/5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hurtownia wina i "duża sprzedaż"
    References: <j5sria$5ic$1@news.onet.pl> <4e820d51$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5t77b$jv9$1@news.onet.pl> <4e8222b3$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5tetf$klc$1@news.onet.pl> <4e8249a1$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5uh1o$ui4$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j5uh1o$ui4$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4e82cebe$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.221.111
    X-Trace: 1317195455 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2440 79.186.221.111:50353
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688864
    [ ukryj nagłówki ]

    (28.09.2011 09:06), Adam wrote:
    > W dniu 2011-09-28 00:09, mvoicem pisze:
    >> (27.09.2011 23:23), Adam wrote:
    >>> W dniu 2011-09-27 21:23, mvoicem pisze:
    >> [...]
    >>>> Firma nie chce sprzedać bo ma strachliwą szefową która sobie coś
    >>>> wymyśliła - nie sprzedaje. Koniec kropka, nie widzę problemu - a raczej
    >>>> - nie napisałeś jaki jest tu problem :).
    >>>
    >>> Problem:
    >>> Potencjalny klient (sieć hoteli - kilkadziesiąt w PL) był przez
    >>> handlowca "urabiany" przez miesiąc. Teraz kleinnt zdecydował się zrobić
    >>> spotkanie z szefami poszczególnych placówek i degustacją wina, które
    >>> może wejść do "stałego repertuaru".
    >>> No i w dzień przed wysyłką towaru okazuje się, że "nie bo nie".
    >>
    >> Nadal nie rozumiem, dlaczego jest to twój problem? Przecież nie jesteś
    >> klientem ani jego pracownikiem, ale pracownikiem/kontrahentem hurtowni.
    >
    > Bo ten sklep to mój klient - w sensie, że ja go "obrabiam" od strony
    > informatycznej i fiskalnej.

    Zapomniałem się dopytać: w czym problem w powyższym?

    Gdyby chciał na przykład sprzedać w nieistniejącej stawce VAT, wystawić
    fakturę niezgodną z przepisami czy inne takie - to rozumiem że jest to
    twój problem.

    Ale przecież niesprzedanie przez sklep towaru klientowi nie wprowadza
    żadnych problemów informatycznych. Mylę się?

    Chyba że klient (twój klient) chce wprowadzić jakąś informatyczną
    blokadę na "dużą sprzedaż detaliczną". Czy może o to chodzi?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1