  • Data: 2011-09-28 13:02:25
    Temat: Re: Hurtownia wina i "du?a sprzeda?"
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 12:09, Przemek Lipski pisze:
    > U?ytkownik "Adam"<a...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A co ma do tego Urz?d Celny? Akcyza op?acona, c?o op?acone, podatek
    > doliczony, to powinni sie cieszyae, ?e trafi? sie klient który chce kupiae 100
    > butelek.

    Też im to mówiłem.

    Wszystkie materiały, jakie znalazłem (Ustawa z dnia 26 października 1982
    r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi) mówią, że
    to _sprzedający_ ma mieć zezwolenie, a nie _kupujący_

    Gdyby kupujący chciał kupować w hurtowni towar w ilościach paletowych,
    wtedy być może problem by istniał.

    No nic, zobaczymy. Prawdopodobnie rozbiją Wydanie Zewnętrzne na kilka
    faktur, skoro się tak trzęsą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.