eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom. › Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    Date: Fri, 28 Mar 2008 00:47:59 +0100

    Roki pisze:

    > Tylko, że problem jest w tym, że hotel jest wynajęty na dwa dni a warunki
    > będą spełnione tylko przez jeden dzień.

    A tego o 2 dniach, to już nie napisałeś na początku. No ale dalej mówimy
    o hotelu - goście z komunii raczej nie będą nocować

    > Sprawa wygląda tak, że miały być tylko 2 komunie a przez przypadek córka
    > właściciela dopisała jeszcze dwie komunie (nie wiedząc, że już są 2
    > zapisane) - zatem dla wynajmujących lokal na komunie też pewnie będzie to
    > lekkim szokiem.

    Ha, znów dodałeś nowa informację ;)

    Ogólnie rzecz biorąc wszyscy mają przewalone skutek działań właścicieli.
    I na dodatek Wy najmniej, bo na poprawinach niewiele już trzeba do
    dobrej zabawy, a komunia to dzieciaki, babcie, ciotki itp, wszystko
    zmęczone i wściekłe, dobite tym tłumem będzie wybuchowe.
    W sumie wszystkim współczuję.

    Można by spróbować zażądać od właściciela zwrotu części dopłaty, ale
    skoro i tak miały być komunie, to od początku jednak godziliście się na
    brak wyłączności w niedzielę. A co byście zrobili, gdyby były dwie
    komunie po 50 osób? Wyszłoby na to samo co teraz.

    > A gdyby właścicielka teraz powiedziała (w mojej obecności i przy nagrywanej
    > rozmowie), że jednak Hotel będzie do wyłącznej dyspozycji i nikogo innego
    > tam nie będzie?
    > Przypuszczam, że właśnie tak postąpi. Wtedy imho wyczerpuje to znamiona
    > oszustwa.

    Znów wracamy do tego, co wyżej - hotel pewnie będzie wyłącznie dla Was.
    Zresztą w całej tej sprawie byłbym daleko od prawa karnego, Już raczej
    traktowałbym to jako (słabą!) podstawę do ew. roszczeń cywilnych. Pisze
    ewentualnych, bo nie znam tak naprawdę umowy.