eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom. › Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    From: "Roki" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    Date: Fri, 28 Mar 2008 00:14:00 +0100

    > No ale to już nie wesele będzie, tylko poprawiny. jka znam zycie to goście
    > z poprawin stanowic beda o wiele większe zagrożenie dla gości z komunii,
    > niz odwrotnie.

    :)

    > Ale hotel na wyłączność przecież ma, zabawę w sobotę też, czyli warunki o
    > których piszesz w początku posta są spełnione . Właściciel zrezygnował z
    > innych osób.

    Tylko, że problem jest w tym, że hotel jest wynajęty na dwa dni a warunki
    będą spełnione tylko przez jeden dzień.

    > A rezygnacja z organizacji 4 komunii następnego dnia wymagałaby zapewne
    > dużo większej kasy dla właściciela całości.

    Sprawa wygląda tak, że miały być tylko 2 komunie a przez przypadek córka
    właściciela dopisała jeszcze dwie komunie (nie wiedząc, że już są 2
    zapisane) - zatem dla wynajmujących lokal na komunie też pewnie będzie to
    lekkim szokiem.

    > Co nie oznacza, ze nie ma problemu w rozbieżności oczekiwań, ale tak to
    > już bywa, gdy się nie spisze dokładnie umowy.

    A gdyby właścicielka teraz powiedziała (w mojej obecności i przy nagrywanej
    rozmowie), że jednak Hotel będzie do wyłącznej dyspozycji i nikogo innego
    tam nie będzie?
    Przypuszczam, że właśnie tak postąpi. Wtedy imho wyczerpuje to znamiona
    oszustwa.