    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Holowanie na autostradzie
    Date: Fri, 18 Aug 2017 22:09:49 +0100

    W dniu 16.08.2017 o 20:45, TomN pisze:
    > Liwiusz w

    > No to napierasz panie Malinowski

    > Zapewne wykorzystałeś, tylko, czy rozumnie

    ja wykorzystałem rozumnie, większość na placu, bo bałem się że mnie
    uwalą za to że za pierwszym razem nie parkuję, a tak to wiedziałem jak
    to zrobić - 'jak słupek zobaczysz w bocznej szybie...' czy jakoś tak to szło

    > [...]
    >
    > Masz żonę panie Maliniak?, Co i czego ją nauczyłeś?

    > Masz syna, którego czegokolwiek nauczyłeś?

    tak, mnie ojciec dużo nauczył. Pierwszy raz kierowałem na jego kolanach,
    a samodzielnie jak miałem ok. 7-8 lat. Ja też córce już dałem pokierować
    - w tym roku pierwszy raz - ale już ma 7 lat. Oczywiście nie w mieście -
    ja swoje pierwsze jazdy miałem na lotnisku, ona - na nieuczęszczanej
    prostej drodze. Ojciec dawał mi jeździć też później, w wieku 10 lat
    dostałem od niego 'komarka', jak miałem 14 lat uzbierałem na swoją
    pierwszą WSK, dla mnie egzamin to była tylko formalność na którą
    musiałem czekać - chociaż dobrze jeździć zacząłem ze 2-3lata po
    egzaminie (pierwsze poślizgi które udało się opanować, ale nie były
    zamierzone nauczyły pokory)

    Łukasz