  • Data: 2010-09-20 06:06:47
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest mo?liwe?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09/19/2010 06:47 PM), Czapla wrote:

    > Ejże! Fiat 125 to chyba coś tak rok 1967, a serwo miał :).

    No owszem miał. Chociaż wydaje mi się że takie cieniutkie to było
    wspomaganie.

    A poza tym?

    Maluch - miał?
    Wartburg - nie miał.
    Syrenka - jak wspomniałeś.
    Trabant - chyba nie miał.
    Skoda - nie miała.
    Żuk/Nysa - nie miały.
    Warszawa - nie miały.
    Moskwicz/Żiguli/Wołga - ?

    Coś jeszcze jeździło po polskich drogach (pomijając zachodnie wozy które
    były chyba w śladowych ilościach)?

    p. m.