    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: 21 Sep 2006 11:02:26 -0700

    > No to ty.
    > Tyle że zapewniam cię, że cały świat nie jest satelitą twojej
    > dupy i się wokół niej nie kręci (przepraszam za słowo "kręci").
    >
    > Różne przypadki chodzą po ludziach i z pewnością wszystkich
    > osobiście nie przeżyłeś, dlatego akurat nie o twoich problemach
    > jest tutaj mowa.
    >

    > --
    > J.A.

    A czy ja napisałem ze swiat sie kreci wokół mojej dupy ?? Chyba
    nie...
    Napisałem tylko ze na 10 minut przed odjazdme pociagu ludzie na ogol
    siedza juz naperonie co nie znaczy ze wszyscy. Skoro napisałem ze ja
    siedze na peronie to chyba tez nie znaczy ze wszyscy ? Napisaałem
    gdzies ze tak trzeba robic ?
    Dwa to napisałem iz kolo dworca pkp (przynajmniej w Kraku) nie ma
    hiperowych marketów !! Ponad to jest zdecydowanie nie realne aby ktos
    na 10 minut przed odjazdem szedł do hiperowego sklepu i wchodzil na
    hale bo poprostu zanim dojdzie do polowy sklepu to juz pociagu nie
    bedzie !!
    Nie atakuj pajacu bezpodstawnie tylko CZYTAJ I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE
    !!
    I na koniec syneczku nie pisałem o swoich problemach to raczej ty
    wypisujesz o swoich !!