eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarkety i ich cenyRe: Hipermarkety i ich ceny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfee
    d.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzes" <d...@N...host.sk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety i ich ceny
    Date: Fri, 20 Dec 2002 15:04:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <atv7um$i98$1@news.tpi.pl>
    References: <atuq65$7l$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb145.olsztyn.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1040392982 18728 213.76.235.145 (20 Dec 2002 14:03:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Dec 2002 14:03:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:119662
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alex" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atuq65$7l$1@news.tpi.pl...
    > Jak wiemy w hipermarketach zesto zdarzaja sie pomylki
    > w cenach. Co ciekawsze pomylki tylko w gore na korzysc
    > hipermarketu:). Jak dla mnie rkordzista jest Auchan w Sosnowcu
    > gdzie prawie zawsze jest jakas pomylka. Na 5 towarow 3 pomylki :)

    Nie wiem jak w innych hiper- i supermarketach, ale tu gdzie ja pracuje -
    jezeli zdarzaja sie pomylki to glownie:
    - z powodu awarii systemu (bywaja "zle" okresy - do systemu wkradnie sie
    blad (np. odczytu kodu, blad obslugi, tudziez wylezie "naturalny" blad w
    oprogramowaniu) i wtedy niestety pojawiaja sie kwiatki)
    - z powodu bledow ludzkich - niedopilnowanie zmiany etykietki na polce etc.

    Ustawodawcy zadbali o ten problem wprowadzajac obowiazkowe czytniki cen
    (wtedy klient ma informacje o cenie bedacej w systemie, inna sprawa ze ceny
    za dnia rowniez moga sie zmienic...), tyle ze straaaasznie na wyrost
    (wydumali coby instalowac 2 czytniki na 50m2 sklepu, co jest - mowie to z
    praktyki - absurdem...).

    Jak juz ktos wspomial - regulacja prawna obowiazuje sklep do zwrotu roznicy
    klientowi (tylko dlaczego klienta nie zobowiazuje gdy spwodowane jest to na
    niekorzysc sklepu ;) ). I taka jest u nas praktyka.

    I tak to wyglada, ze wcale nie zawsze jest to na korzysc supermarketu, tylko
    ze wtedy nikt tego nie zauwaza i nie chwali sie tym zbytnio.

    Pozdrawiam i zycze udanych zakupoof ;)
    grzes
    PS. Nie wiem czy ma to znaczenie - pracuje w polskim supermarkecie :)




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1