  • Data: 2002-12-20 15:19:12
    Temat: Re: Hipermarkety i ich ceny
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy istnieje jakies prawo dotyczace ceny wystawionej na polce?
    > Jak te przepisy brzmia? Kolezanka dziewczyny w jednym
    > z hipermarketow robi zakupy w ten sposob, ze kupuje towar
    > ze zla cena, a w biurze obslugi klienta zwracaja jej cala kwote
    > (nie roznice miedzy cena na polce i w kasie). Nie wiem wlasnie
    > czy jest to dobra wola hipermarketu czy sa jakies przepisy,
    > ktore mowia, ze tak wlasnie trzeba robic.

    paragraf 9 ust. 5

    1.. cena towaru odczytana na podstawie kodu kreskowego nie może być wyższa
    od ceny uwidocznionej przy identycznym towarze,
    calosc to

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    z dnia 10 czerwca 2002 r.
    w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposobu
    oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży.
    (Dz. U. Nr 99, poz. 894)

    pozdr
    ssj5