eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancje › Re: Gwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin S." <t...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancje
    Date: Mon, 29 Dec 2003 12:39:59 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <bsp3qf$okt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i11ahz7332ej$.gcownbb38p3q$.dlg@40tude.net>
    <bsonr8$900$1@inews.gazeta.pl> <bsoqhk$gm6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: user1.101.udn.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1072697999 25245 82.139.1.101 (29 Dec 2003 11:39:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2003 11:39:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: marad_co
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:184663
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bsoqhk$gm6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    > news:bsonr8$900$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > Jezeli zostalo wydane NOWE urzadzenie to POWINNA zostac wydana nowa
    > > gwarancja.
    >
    > pozwolę się nie zgodzić z Szanownym kolegą.....
    > otóż wydaje mi się, że jeśli ktoś kupił jakiś towar np. dysk z 3 letnią
    > gwarancją (czyli produceny zapewnia-gwarantuje bezawaryją prace urzadzenia
    > w danym okresie np 3 lata) i ten dysk popsuł sie po upływie 35 miesięcy.
    > Zostaje oddany do reklamacji "A" i najprawdopodobniej bedzie wymieniony
    > na nowy inny "niegorszy" ( modelu "A" już nie bedzie w sprzedazy)
    > egzemplarz "B". (naprawa takich dyskow jest przeważnie nieopłacalna). I
    > teraz pytanie: wymieniony nowy dysk "B" w miejsce "A" (ktory mógł wrocic
    > do kupującego np. naprawiony) ma mieć 3 lata nowej gwarancji czy tylko
    > brakujący miesiąc?
    >
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Zbyszek

    Dlatego napisalem POWINNA zostac wydana, gdyz to jest juz inne urzadzenie
    (nr ser itp.). Natomias jak zwykle teoria mija sie z praktyka. Polityka
    dystrybutorow jest taka ze wola wymienic sprzet na nowy z dotychczasowa
    gwarancja, niz reseller mialby czekac na naprawe urzadzenia kilka tygodni
    (co skutkowaloby roszczeniami klientow odnosnie wymiany sprzetu lub zwrotu
    pieniedzy). Z dwojga zlego lepiej wymienic na nowy z zachowaniem obecnej
    gwarancji. Natomiast zgodnie z prawem klient ma prawo zadac NOWEJ gwarancji
    na nowy sprzet.

    --
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1