eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancje › Re: Gwarancje
  • Data: 2003-12-29 20:39:49
    Temat: Re: Gwarancje
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin S." <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:bsp3qf$okt$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlatego napisalem POWINNA zostac wydana, gdyz to jest juz inne
    urzadzenie
    > (nr ser itp.). Natomias jak zwykle teoria mija sie z praktyka. Polityka
    > dystrybutorow jest taka ze wola wymienic sprzet na nowy z dotychczasowa
    > gwarancja, niz reseller mialby czekac na naprawe urzadzenia kilka
    tygodni
    > (co skutkowaloby roszczeniami klientow odnosnie wymiany sprzetu lub
    zwrotu
    > pieniedzy). Z dwojga zlego lepiej wymienic na nowy z zachowaniem obecnej
    > gwarancji. Natomiast zgodnie z prawem klient ma prawo zadac NOWEJ
    gwarancji
    > na nowy sprzet.

    Czyli rozumiem, że przy odrobinie szczęścia ( albo cwaniacta, ) można
    oddać do reklamacji padnięty dysk (albo odpowiemu w tym "pomóć" przed
    końcem gwarancji) i dostać nowy towar i nowe 3 lata gwarancji itd.....
    chyba , że coś źle zrozumiałem....

    pozdrawiam
    Zbyszek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1