eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu? › Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
  • Data: 2003-12-19 08:51:17
    Temat: Re: Gwarancja producenta -- czy ważna tylko w dowodem zakupu?
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> wrote in message
    news:bru4cp$j3p$1@news.polbox.pl...
    [...]
    > IMHO chodzi o to, zebys mial dowod legalnego zakupu towaru i zeby
    > producent nie byl gwarantem kradzionych rzeczy.

    Ale akurat dowod zabral wiatr... I teraz musze kombinowac nowy dowod, czyli
    wydrukowac fakture, ktora mi podbije ten sprzedawca, ktory wystawil
    gwarancje, bo kupilem u niego sprzet legalnie.

    > Czasem spotyka sie sprzet ktory "spadl z tira" i ma on gwarancje.
    > Ale dowodu zakupu nie wykombinujesz juz...

    Owszem, ale tak naprawde co mnie to obchodzi? Poza tym chyba znane sa numery
    sprzetu 'spadnietego z tira', wiec niech sobie serwis po nich sprawdza czy
    legalny czy nie.

    Ostatnio oddalem palmtopa do naprawy i wystarczyla gwarancja. A w Polsce nie
    ma przedstawicielstwa palma, tylko oddawalem do dystrybutora -- czyli tez
    moglem miec palma z podrabiana gwarancja.

    Po prostu producent chce sobie ulatwic zycie i za czesc napraw gwarancyjnych
    brac pieniadze. Dlaczego? Bo w Polsce rozne rzeczy sie dzieja... Nawet
    proszek do zmywarek jest o 20% gorszy przy nieco wyzszej cenie niz ten,
    kupiony w Berlinie... (vide: GW).

    Pzdr,
    y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1