  • Data: 2009-10-06 11:20:07
    Temat: Re: Gwarancja na naprawę
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Renata Golebiowska" <R...@b...pl> wrote in message
    news:slrnhcm4i0.pl6.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain...
    > Byś się lepiej nie upierał, tylko napisał, czy tę naprawę mam objętą
    > gwarancją (czyli, czy jest bezpłatna), czy nie, bo mi za kilka dni rok
    > minie od naprawy, a od tego, czy mam płacić, czy nie zależy decyzja,
    > czy bawię się w naprawę, czy kupuję nową. Albo daj wędkę i powiedz,
    > gdzie szukać, bo nawet tego nie wiem.

    nawet zakladajac ze stalo sie dokladnie to co poprzednio i ze mialby
    zastosowanie art. 627 p. 1 k.c. to po 6 miesiacach koniecznosc
    udowodnienia tego ze wina lezy po stronie naprawiajacego (w razie sporu oczywiscie)
    lezy po twojej stronie a zakladajac ze jest to conajmniej
    bardzo trudne to najsensowniejszym rozwiazaniem byloby zaczac od
    sprawdzenia co naprawiajacy o tym mysli, jezeli to wiecej niz osoba
    fizyczna to maja jakies procedury na takie momenty, a jezeli to ludz
    naprawiajacy pralki to moze da sie przekonac zeby zrobic to taniej lub
    za free ;)