  • Data: 2009-01-12 19:42:27
    Temat: Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:

    > Chyba się nie da...
    > No bo na zdrowy rozsądek - gościu A kupił od MS (sprzedaż
    > konsumencka) i ma gwarancje oraz niezgodność. Następnie sprzedał
    > innemu gościowi B (sprzedaż między dwoma kowalskimi) co spowodowało
    > że wygasła gwarancja, a MS nie musi chyba odpowiadać na podstawie
    > niezgodności przed B który jako tako nie jest ich klientem prawda?
    >
    > B zostaje tylko domagać się odpowiedzialności za sprzęt od A
    > (rękojmia?) lub podszywać się pod A i reklamować sprzęt na podstawie
    > gwarancji lub niezgodności u MS (jako że trzeba się rejestrować więc
> [...]
    źle myśłisz...

    pan A podczas sprzedaży kosoli daje panu B rachunek i pan B moze iść do
    skelpu reklamować konsole w trybie niezgodności z umową ze wszelkimi tego do
    i nie dogodnościami.

    Pan A nie kupuej konsoli od MS tylko od sklepu który mu ją sprzedał i to ten
    sklep jest podmitem do którego należy udeżac w sprawie niezgodności z umową.