eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem › Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
    Date: Mon, 12 Jan 2009 20:42:27 +0100
    Organization: onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <gkg6f4$3c8$1@newsfeed.onet.pl>
    References: <gkf248$otb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <gkfb5c$jm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bsr139.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsfeed.onet.pl 1231789348 3464 83.29.137.139 (12 Jan 2009 19:42:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jan 2009 19:42:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:571230
    [ ukryj nagłówki ]

    PlaMa wrote:
    > W dniu 2009-01-12 11:13, Budzik pisze:
    >
    >>> Witam.
    >>> Jest na naszym rynku w sprzedazy konsola XBOX 360. Microsoft
    >>> wymyslil sobie ze ja jako pierwszy wlasciciel zarejestruje konsole
    >>> to kolejna osoba juz nie ma gwarancji. Tzn. jak sprzedam komus
    >>> oddajac dowody zakupu itd Microsoft nie przyjmie konsoli do serwisu
    >>> od drogiej osoby. Jak to sie ma do naszego prawa. Tak jak bym kupil
    >>> auto i po roku sprzedalbym komus innemu to jemu juz sie nie naleza
    >>> prawa do zgloszenia do serwisu i ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
    >> korzystaj z praw wynikajc z niezgodnosci towaru z umowa.
    >
    > Chyba się nie da...
    > No bo na zdrowy rozsądek - gościu A kupił od MS (sprzedaż
    > konsumencka) i ma gwarancje oraz niezgodność. Następnie sprzedał
    > innemu gościowi B (sprzedaż między dwoma kowalskimi) co spowodowało
    > że wygasła gwarancja, a MS nie musi chyba odpowiadać na podstawie
    > niezgodności przed B który jako tako nie jest ich klientem prawda?
    >
    > B zostaje tylko domagać się odpowiedzialności za sprzęt od A
    > (rękojmia?) lub podszywać się pod A i reklamować sprzęt na podstawie
    > gwarancji lub niezgodności u MS (jako że trzeba się rejestrować więc
    > chyba takie podszywanie się odpada) lub reklamować sprzęt u MS za
    > pośrednictwem A.
    > Dobrze myślę?
    źle myśłisz...

    pan A podczas sprzedaży kosoli daje panu B rachunek i pan B moze iść do
    skelpu reklamować konsole w trybie niezgodności z umową ze wszelkimi tego do
    i nie dogodnościami.

    Pan A nie kupuej konsoli od MS tylko od sklepu który mu ją sprzedał i to ten
    sklep jest podmitem do którego należy udeżac w sprawie niezgodności z umową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1