  • Data: 2009-01-12 16:29:57
    Temat: Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "armar" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gkfnrm$k99$1@node2.news.atman.pl...

    > Pierwszemu użytkownikowi, który się zarejestrował?
    > Więc się nie rejestruj, a jeśli drugiemu użytkownikowi się zepsuje,
    > to zarejestruje się jako pierwszy użytkownik i skorzysta z gwarancji.
    > Problemem będzie jeśli dane z faktury należy wpisać
    > podczas rejestracji, ale chyba tak nie ma?

    Jeżeli tak jak piszesz, to od kiedy biegnie gwarancja?. Od rejestracji, czy
    dowodu zakupu?Na dowodzie zakupu mogą być dane inne, czyli nabywcy. Wygląda
    na to, że można śmiało sprzedać /mieć papiery/ nierejestrowaną konsolę i
    mieć uprawnienia do gwarancji. Zaznaczam, że jest to moja interpretacja.
    --

    Maluch