eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawemRe: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
    Date: Mon, 12 Jan 2009 12:56:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <gkfb5c$jm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gkf248$otb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-152-228.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1231761388 630 81.190.152.228 (12 Jan 2009 11:56:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jan 2009 11:56:28 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 090111-1, 2009-01-11), Outbound message
    In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20081204 Lightning/1.0pre Thunderbird/3.0b1 Mnenhy/0.7.6.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:571130
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2009-01-12 11:13, Budzik pisze:

    >> Witam.
    >> Jest na naszym rynku w sprzedazy konsola XBOX 360. Microsoft wymyslil
    >> sobie ze ja jako pierwszy wlasciciel zarejestruje konsole to kolejna
    >> osoba juz nie ma gwarancji. Tzn. jak sprzedam komus oddajac dowody
    >> zakupu itd Microsoft nie przyjmie konsoli do serwisu od drogiej osoby.
    >> Jak to sie ma do naszego prawa. Tak jak bym kupil auto i po roku
    >> sprzedalbym komus innemu to jemu juz sie nie naleza prawa do
    >> zgloszenia do serwisu i ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
    > korzystaj z praw wynikajc z niezgodnosci towaru z umowa.

    Chyba się nie da...
    No bo na zdrowy rozsądek - gościu A kupił od MS (sprzedaż konsumencka) i
    ma gwarancje oraz niezgodność. Następnie sprzedał innemu gościowi B
    (sprzedaż między dwoma kowalskimi) co spowodowało że wygasła gwarancja,
    a MS nie musi chyba odpowiadać na podstawie niezgodności przed B który
    jako tako nie jest ich klientem prawda?

    B zostaje tylko domagać się odpowiedzialności za sprzęt od A (rękojmia?)
    lub podszywać się pod A i reklamować sprzęt na podstawie gwarancji lub
    niezgodności u MS (jako że trzeba się rejestrować więc chyba takie
    podszywanie się odpada) lub reklamować sprzęt u MS za pośrednictwem A.

    Dobrze myślę?


    pozdrawiam.
    PlaMa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1