eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem › Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
  • Data: 2009-01-12 11:56:20
    Temat: Re: Gwarancja konsoli XBOX 360 a zgodnosc z naszym prawem
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2009-01-12 11:13, Budzik pisze:

    >> Witam.
    >> Jest na naszym rynku w sprzedazy konsola XBOX 360. Microsoft wymyslil
    >> sobie ze ja jako pierwszy wlasciciel zarejestruje konsole to kolejna
    >> osoba juz nie ma gwarancji. Tzn. jak sprzedam komus oddajac dowody
    >> zakupu itd Microsoft nie przyjmie konsoli do serwisu od drogiej osoby.
    >> Jak to sie ma do naszego prawa. Tak jak bym kupil auto i po roku
    >> sprzedalbym komus innemu to jemu juz sie nie naleza prawa do
    >> zgloszenia do serwisu i ewentualnej naprawy gwarancyjnej.
    > korzystaj z praw wynikajc z niezgodnosci towaru z umowa.

    Chyba się nie da...
    No bo na zdrowy rozsądek - gościu A kupił od MS (sprzedaż konsumencka) i
    ma gwarancje oraz niezgodność. Następnie sprzedał innemu gościowi B
    (sprzedaż między dwoma kowalskimi) co spowodowało że wygasła gwarancja,
    a MS nie musi chyba odpowiadać na podstawie niezgodności przed B który
    jako tako nie jest ich klientem prawda?

    B zostaje tylko domagać się odpowiedzialności za sprzęt od A (rękojmia?)
    lub podszywać się pod A i reklamować sprzęt na podstawie gwarancji lub
    niezgodności u MS (jako że trzeba się rejestrować więc chyba takie
    podszywanie się odpada) lub reklamować sprzęt u MS za pośrednictwem A.

    Dobrze myślę?


    pozdrawiam.
    PlaMa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1