eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja "door to door"Re: Gwarancja "door to door"
  • Data: 2004-10-27 15:17:23
    Temat: Re: Gwarancja "door to door"
    Od: grzech <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzięki za odzew :)

    Byłem w Klubie Federacji Konsumentów i tam poradzono mi abym oprócz:
    - dowodu zakupu
    - gwarancji
    - opisu usterki
    dołączył jeszcze swoje żądanie np: w przypadku niemożliwości naprawienia
    zwrot kosztów, oraz zaznaczył że powiadomiłem o tym FK przekazując
    kopie wszystkich przesłanych dokumentów.

    Ja jeszcze planuję wysłać CD z uwiecznioną wadą monitora w pliku *.avi,
    ponieważ wada uwidacznia się okresowo..
    ....

    Pan z serwisu powiedział, że w gwarancji mogą być wbite tylko ich
    symbole, bez żadnych dat..
    Ale podobno gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i skąd
    ja mam znać teraz dokładną datę? :(
    ....

    "Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot kwoty ceny
    zakupu, jeżeli w okresie gwarancji ASS dokona czterech napraw, a sprzęt
    będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z
    przeznaczeniem."
    To cytat z Karty gwarancyjnej. Czy mogę w tej sytuacji *żądać* zwrotu
    kasy? Czy *muszą* mi ja wtedy zwrócić? Czy to od Nich zależy co zrobią
    (wymiana/zwrot)?
    ....

    Czy mogę się jeszcze powoływać na: "Ustawę o szczególnych warunkach
    sprzedaży" jeśli pierwsza naprawa w serwisie była w czasie krótszym niż
    dwa lata od chwili zakupu, a teraz już ten termin jest przekroczony?
    ....

    pozdrawiam grzech

    --
    Co popieli i co niszczy, całe życie czarnych zgliszczy,
    co samotnie kluczyć każe, w strasznej śmierci.. pełnej marzeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1