eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancjaRe: Gwarancja
  • Data: 2002-12-09 13:07:16
    Temat: Re: Gwarancja
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at1jpr$d4t$1@news.tpi.pl...
    > Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę.
    > Kupiłem 10mc temu żelazko. Firma która je
    > wyprodukowała upadła parę mc temu. W tej
    > chwili okazało się że jest uszkodzone. Punkt napraw
    > gwarancyjnych podany w gwarancji nie przyjmuje już
    > napraw gwarancyjnych urządzeń tej firmy. Zaniosłem
    > to żelazko do sklepu w którym kupowałem, niestety zgubiłem
    > paragon i z tego powodu sklep nie chce przyjąć mojej reklamacji,
    > tłumacząc się że dział który pozostał z wyżej wymienionej
    > firmy i zajmujący się naprawami pogwarancyjnymi wymaga
    > do zwrotu pieniędzy, paragonu od sklepu.
    > Dziś pracownik sklepu ma się dowiedzieć i skontaktować
    > z tą firmą, czy łaskawie przyjmą moją reklamację.
    > W warunkach gwarancji nie mam mowy o posiadaniu
    > paragonu.
    > Uważam że ja mam rację i mam prawo do wymiany sprzętu
    > lub do zwrotu gotówki (warunki gwarancji ściśle to określają
    > w jakim przypadku należy się wymiana a w jakim gotówka).
    > Moje pierwsze pytanie brzmi czy mam rację?
    > Jeżeli tak to jakimi artykułami prawnymi mogę się podeprzeć?
    > A jeżeli to nie pomoże w jaki sposób mam z nimi walczyć?
    > Bardzo proszę o wskazówki i to jak najszybciej, ponieważ dziś
    > pewnie ponownie tam pojadę. Z góry dziękuję.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek
    >
    >

    Ok dzięki. Już jestem po rozmowie z Panem z reklamacji i nie muszę
    już walczyć z nikim. Przyjmą reklamacje :)

    Pozdrawiam

    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1