  • Data: 2007-09-05 10:18:16
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent pisze:

    > nie bezpieczne to jest dla niewinnego czlowieka przyjmowanie takiego
    > rozumowani ejakie ty prezentujesz.
    >
    > P.

    może i moje myślenie jest niebezpieczne, może dlatego, że sam znałem
    kobiety, które miały taką przeszłość i nie mogły zrobić nic, bo prawo
    tak stanowi.

    a ogólnie to wydaje mi się, że ignorujesz totalnie to co napisałem -
    mówię cały czas o sytuacji gdy:
    - poszkodowana była nieletnia
    - minęło trochę czasu i brak jest dowodów i wtedy dowodem mógłoby być
    badanie wariografem.

    myślę, że to miałoby sens. nie miałem wogole na mysli sytuacji takiego
    traktowania sprawy, gdyby chodziło o dojrzałe osoby.
    przecież w końcu małe dzieci OIDP przesłuchuje psycholog - nie ma
    żadnych świadków przestępstwa, często sugerują się treściami na
    rysunkach tych dzieci itd... tutaj by doszedł wariograf.

    nie wiem,nie jestem prawnikiem ani psychologiem, ale napewno można by
    zebrać zbiór poszlak, badań psychologicznych, badań na wykrywaczu
    kłamstw, które mogłyby stwierdzić ze takie coś miało miejsce.
    mysle ze problem jest na tyle duży, że to jest poważna luka w prawie
    _IMHO_ , w końcu tu też chodzi o pewien rodzaj dziecka...