  • Data: 2007-09-05 10:30:57
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał
    >Ciekawe czy tak każdy z Was w wieku 14 lat polecialby zaraz po takim
    >zdarzeniu na policje składać zeznania... Ludzie !! to było jeszcze
    >dziecko, brutalnie pobite, zgwałcone i zastraszone.

    Rozumiem, to bardzo bolesne dla Was. Każdy chciałby pomóc, ale prawo jest
    takie a nie inne i wymaga dowódów, bo inaczej kto wie o co Ciebie ktoś
    fałszywie mógłby oskarżyć. Pytasz o rozważania prawne to je otrzymujesz.

    >Zastanawiam się czy biegły psycholog, seksuolog + świadek + przeszłośc
    sprawcy są w stanie mu zagrozić.

    Może zapytajcie prokuratora/prokuratorki, bo to on w zasadzie wie jak takie
    sprawy w sądzie idą i czy warto w ogóle je tam puszczać.

    >10.09 mamy wizyte u psychologa który
    >siedzi w tych sprawach, myślę, że od niego dostaniemy jakieś
    >wskazówki, co z tym dalej robić.

    I to jest najważniejsze. Bo czemu ma to służyć.... Jeśli wyjście z tym na
    światło dzienne, bój w sądzie jej pomoże to walczcie, ale jeśli to ma tylko
    tak dla idei sprawiedliwości i zaspokojenia twojej złości to nie warto,
    szkoda żeby męczyła się znowu. Więc myślę, że jedna rozmowa z psychologiem
    specjalistą to za mało, popracujcie trochę na tym. W tym czasie pogadaj z
    prokuratorem. I jeśli z jednej i z drugiej strony będzie wyraźne zielone
    światło - działajcie, inaczej - szkoda brnąć w to bagno.

    >Skoro Ona miała14 lat, to on byłby sądzony jako pedofil ?

    Tak.