  • Data: 2004-05-28 20:53:03
    Temat: Re: Grzywna za uderzenie piescia w nos
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Jak nie znasz odp. na moje pytanie, to moze lepiej sie nie odzywaj?

    To, że odpowiedź jest nie po twojej myśli, drogi anonimie, nie oznacza,
    że nie znam prawidłowej.

    > Nie znasz okolicznosci, wiec nie baw sie w sad. Chodzilo o dziewczyne.

    Aha! Więc pobiłeś dziewczynę? ;-P

    A poważniej - to opisz porządnie cała sytuację.

    Sąd napewno będzie inaczej traktował kogoś, kto uszkodził bandziora
    broniąc dziewczyny przed gwałtem, niż chuligana, którego ma dość nawet
    'jego' dziewczyna, a on się mści na kimś, kogo owa dziewczyna nie ma dość.