  • Data: 2009-07-08 11:16:27
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" napisał w wiadomości news:h307la$lc9$1@news.onet.pl...

    > Paranoja. Ty tam jeszcze pracujesz? Mam nadzieję, że chociaż solidnie
    > płacą ;-)

    Tak. Pracuję. Juz za komuny pracowalem. Placa BARDZO dobrze.
    Ale nie zmienia to faktu, ze zeczywiscie jest to paranoja.
    Kumpel byl bardzo dobrym pracownikiem. Mial widoki na awans. Bardzo ceniony
    przez przelozonych.
    Raz przyszedl wypity. Na bramie go wyłapali. Nastepnego dnia juz go nie
    bylo. I nikogo nie interesowalo, jakim jest pracownikiem.
    Takich przypadkow znam wiele.