  • Data: 2009-07-07 07:38:56
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Wg mnie nie jest do konca na temat. Nie wiem co SN mial na mysli piszac
    > sprzedaz zamknieta. Po drugie nalezy zwrocic uwage na date uchwaly. W
    > 1985 roku panowal troche inny ustroj i inne zasady sprzedazy :D

    To czemu piszesz, że nie do końca na temat, jak nie wiesz, co miał na
    myśli? :P
    Co do zmiany - przepisy o zawarciu umowy, zmieniły się dopiero w 2003 r.
    i to bardziej pod kątem wprowadzenia ofert elektronicznych i
    dostosowania procesu zawierania umów do obrotu profesjonalnego w
    gospodarce rynkowej.
    Możesz sobie porównać stan prawny, jego zmiana nie ma wpływu na tę
    dyskusję. A art. 534 jest w KC o samego początku.

    pozdrawiam
    kuba