  • Data: 2009-07-07 07:33:51
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Nie, to z tego w zaden sposob nie wynika.
    > Jesli towar jest dekoracja to chyba logiczne, ze nie jest przeznaczony
    > do sprzedazy. Przeciez w art 135 KW jest wyraznie napisane: "towar
    > przeznaczony do sprzedaży"

    Pierwszy fragment orzeczenia zamieściłem tylko po to, że ten, który jest
    dla nas w tym wątku istotny, zaczyna się od słów: "Podobnie rzecz się
    ma" , co odnosi się do słów: "chroni przed uznaniem takiej prezentacji
    za ofertę sprzedaży".

    Poza tym, jeśli to Twoim zdaniem tego nie wynika, coś Ci chyba nie łączy
    w procesie myślowym.. Bez urazy ;)

    > Przypominam, ze sprzedawca nie ma prawa legitymowac klientow aby
    > sprawdzic ich wiek, chyba ze ustawa stanowi inaczej.

    Co do prawa do legitymowania - porównaj to co napisałem rano (o 8.43)
    Andrzejowi Lawie.